۱۳۹۶ اردیبهشت ۱, جمعه

مجید اسدی و پیام شکیبا، فعالان دانشجویی و بلاتکلیفی در بند ۲۰۹ اوین

سحبانیوز، مجید اسدی و پیام شکیبا دو فعال دانشجویی پس از گذشت چند ماه از زمان بازداشت، هم‌چنان در «سلول‌های چند نفره» بند ۲۰۹ زندان اوین به صورت بلاتکلیف به سر می‌برند. آقای اسدی از بیماری “التهاب حاد ستون فقرات و دستگاه گوارش” و آقای شکیبا نیز از بیماری “میگرن و کبد چرب” در رنج هستند. در سایه عدم تمدید قرار بازداشت و منقضی شدن قرار پیشین این دو فعال سابق دانشجویی هم اکنون به صورت «غیرقانونی» در بازداشت به سر می برند.

مجید اسدی و پیام شکیبا دو فعال دانشجویی که بیش از سه ماه از زمان بازداشت آنان می گذرد، هم‌چنان در «سلول‌های چند نفره» بند ۲۰۹ زندان اوین به صورت بلاتکلیف به سر می‌برند.
مجید اسدی، فعال دانشجویی و زندانی سیاسی سابق، از بیماری «التهاب حاد ستون فقرات و دستگاه گوارش» در رنج است، وی هم‌چنان از درمان مناسب محروم مانده و در سایه عدم تمدید قرار بازداشت هم اکنون به صورت «غیرقانونی» در بازداشت است.
پیام شکیبا، دیگر زندانی با شرایط مشابه آقای اسدی، عضو اسبق انجمن اسلامی دانشگاه زنجان و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است که هم اکنون در «سلول‌های چند نفره» بند ۲۰۹ زندان اوین همراه با مجید اسدی به صورت بلاتکلیف به سر می‌برند. آقای شکیبا از بیماری “میگرن و کبد چرب” زنج می برد.